سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CHEAT CODES

جامع ترین راهنمای ترابرد ایرانسل،رایتل،همراه اول MNP

    نظر

سلام. این جامع ترین پست راهنمای ترابرد هست! واقعا جامع هست. اگر خواننده وبلاگ بنده باشید متوجه میشید من تجربه خودم رو مینویسم و نه اینکه یک چیزی رو یک جایی نوشته باشم.

تصمیم داریم یک پست خوب بنویسم در مورد ترابرد اینجا اینکه ترابرد چیه چون همه جا نوشته دیگه ما نمینویسیم ( خلاصش میشه تغییر اپراتور موبایل بدون تغییر شماره) مثلا شماره همراه اول با پیش شماره 0912 که چند ساله داری ولی دوست داری ایرانسل داشته باشی ولی چون این شمارت رو همه دارن سختت هست ولی با ترابرد با همین شماره ای که پیش شمارش 0912 هست میشه بری ایرانسل یا رایتل!

 

خیلی خلاصش اینه که گوگل کنی مثلا ترابرد به رایتل بری تو سایتش و مراحل رو بخونی ولی یک سری نکته داری که بدونی خیلی سریع تر و بهتر میتونی ترابرد کنی. حالا این مراحل چین؟ خوب خیلی سوال خوبیه مثلا این که کدوم دقیق چی کار کنی یا حظوری چه مزیتی داره بری! (خیلی بهتر هست به نظرم) 

 

خوشبختانه الان مراحل ارسال پیامک به 667 حذف شده و خیلی راحت با پر کردن یک فرم در وبسایت اپراتوری که میخواهید بهش ترابرد کنید. میتونید راحت بهش ترابرد کنید

 

راهنمایی نیاز نداره :) همش تو سایت هاشون نوشته به گوگل نیاز هست:)

 

حظوری هم که یک فرم پر میکنید و سیم کارت میگیرید 3 روز بعد یا کمترم اس ام اس میاد سیم کارت جدید ثبت شد :) اون سیم کارت رو در میارید جدیده رو میگذارید سرجاش و از ترابرد لذت میبرید

 

فرداش هم میتوید باز درخواست بدید به اپراتور قبلی برگردید و در سال دو بار میتونید برید یک اپراتور دیگه و دو بار برگردید اپراتور اصلیتون :) (یک جورایی مثل حذف اضافه دانشگاه دو بار حذف دو بار اضاف یا یک چنین چیزی.)

 

شاید باور نکنید یک مشکلی واسه من پیش اومد من سیم کارت همینجوری ترابرد شد اشتباهی به دلیل مشکلی که پیش اومده بود به یک اپراتور دیگه درخواست دادم برم رایتل رفت رو همراه اول دلیلش هم به نظرم حذف شدن 667 و یک سری چیز های دیگه بود که خلاصش این میشه که اگر سیم کارت فعال دیگری در یک اپراتور داشته باشید از قبل راحت تر ترابرد میشید تا اینکه اولین نفر باشید بخواهید به صورت غیر حضوری درخواست ترابرد بدید و تازه مثلا برید رو رایتل و قبلا داخل رایتل سیم کارت نداشته باشید.

حالا خارج از همه این ها. این رو بگم بهتون که چند بار رفتم دفتر هر اپراتور (2 بار هر کدوم) و 10 بارم زنگ زدم به هر کدوم و حتی به 195 تماس گرفتم. آخرش به هیچ جوابی نرسیدم آخرش زنگ زدم 9990 بهم گفت که علاوه بر سایت میتونم به شماره 3000504901 پیامک بدم و کد ملیم رو بفرستم و بهم اعلام میکنه من فرستادم جواب نیومد! ولی چند دقیقه بعد پیامک اومد سیم کارت شما در اپراتور همراه اول ثبت شد! ( فکر کنم مشخصاتم تو رایتل نبود از ایرانسلم اومده بودم بیرون انداختنم تو همراه اول بعد 30 ساعت قطع بودن کامل شماره و پیام شماره در شبکه موجود نیست) تازه لپتاپمم خراب بود اینرنت نت درستی هم در دسترتم نبود! شاید باور نکنید ولی بیش از 10 بار داخل سایت Cra.ir رفتم و درخواست دادم. ولی اصلا جواب نمیومد هنوزم نمیاد!! در این حد!

تازه بعد این که ترابرد شد به همراه اول زنگ زدن از 195 میگن شما اشتباهی درخواست داده بودید و از رایتل شکایت کردید! رفتید رو همراه اول :) البته راست میگن شکایتم اشتباه بود و مردود شد. ولی چه کنیم دیگر کسی نمیگه اون 30 ساعت که میگفت سیم کارتت در شبکه نیست کی پاسخ گو هست کی پاسخ گو این هست که 3 بار رفتم دفتر خدمات ارتباطی همراه اول و بهم گفتن که اصلا سیم کارت به اسم شما نیست! ( داداش داری اشتباه میزنی) و پرسیدن اعتبار ایرانسل من و غیره هست

 

نکتش اینه واسه سیم کارت اعتباری دقیقا از زمانی که شناسه ترابرد رو دریافت کردید 48 ساعت دقیق بعد سیم کارتتون قطع میشه و بعد 1 دقیقه میره داخل اون یکی اپراتور!

به نظرم حضوری برید! و با سیم کارت اصلیتون واسه بار اول این کارو نکنید :)

ا

ببینید اگر سیم کارتتون یک در میلویون مشکل پیدا کرد به این شماره پیامک بدید خودشون یک جایی پرتتون میکنن :) البته فکر کنم اولین و آخرین نفر باشم خودم ولی خوب به نظرم این کامل ترین راهنمای ترابرد هست. هر سوالی داشتید اینجا بپرسید قول میدم بهتون تا حل شدن مشکل ترابردتون کمک کنم.

 

این پست شک نکنید جامع ترین راهنمای ترابرد ایرانسل و رایتل و همراه اول هست و تمام

شاد باشید و هدفمند و پست های وبلاگ منو دنبال کنید . حتما نظر بگذارید و مشتاقم ترابرد کنید!

مدیریت وبلاگ CHEAT CODES